‘.. 4 TEKNIK CIKPUAN HASIKIN GUNAKAN UNTUK CLOSED 2 POLISI INSURAN DALAM MASA 1 JAM..’ (UPDATE TERKINI, 7 POLISI BUKAN 2)..’

Mengenai Penulis

Mohd Rizal Bin Abd Rashid merupakan Guru Komunikasi Berpengaruh Malaysia yang berpengalaman selama 20 tahun dalam bidang komunikasi berpengaruh.

Beliau mempunyai kepakaran dalam komunikasi berpengaruh dan telah mengendalikan banyak bengkel serta seminar serta melatih ribuan bisnes owner, usahawan dan professional dalam dan luar negara fokus kepada komunikasi berpengaruh dan body language.

}

28 Sep 2017

‘.. 4 TEKNIK CIKPUAN HASIKIN GUNAKAN UNTUK CLOSE 2 POLISI INSURAN DALAM MASA 1 JAM..’ (UPDATE TERKINI, 7 POLISI BUKAN 2)..’

 

CikPuan Hasikin merupakan seorang agent insuran bagi salah sebuah syarikat insuran terkemuka di Malaysia

Beliau hadir ke Program Intensif Advanced Now Everyone Can Speak (NECS) selama 3 hari iaitu pada 4, 5 dan 6 September 2017.

Selepas pulang, pada 9 September 2017 iaitu hari Rabu, CikPuan Shikin terus berjumpa client.

 

Prestasi sebelum ini ialah beliau close untuk 1 polisi dalam masa minimum 2jam.

Tetapi pada 9 September 2017, beliau berjaya closed 2 polisi dalam masa 1jam sahaja.

update terbaru pada 25 September 2017, dari 2 polisi beranak sehingga menjadi 7 polisi.

 

CikPuan Hasikin amalkan 4 Langkah dibawah hasil ilmu yang beliau belajar di program Advanced Now Everyone Can Speak:

 

1.CikPuan Hasikin bermula dengan bertanyakan soalan untuk memulakan bicara dan membina jambatan. Beliau ubah teknik bertanya soalan yang betul dan bukan ‘syok sendiri’ seperti yang beliau lakukan sebelum ini.

 

2. Kemudian CikPuan Hasikin mula menceritakan kritikal isu dan bermain dengan ton suara _______ yang diajar di dalam kelas Advanced Now Everyone Can Speak

 

3. Beliau gunakan juga teknik hand gesture ketika membandingkan syarikat insuran lain dengan syarikat beliau sehingga menampakkan kelebihan yang sangat ketara dimata client. menurut beliau, client ini memang sedang compare polisi maka teknik hand gesture yang di ajar membuatkan client sedar mereka berada dengan syarikat yang betul.

 

4. Apabila client dah mula suka, CikPuan Hasikin menggunakan teknik storytelling pula. Beliau biasa dengan storytelling ini, tapi selepas mendapat tunjuk ajar dalam kelas Advanced Now Everyone Can Speak (NECS), teknik storytelling beliau lebih tersusun dengan antonasi yang betul dan berakhir dengan POINT penting yang membuatkan client terus tak sabar nak bayar.

sehingga suami CikPuan Hasikin cakap ‘..client macam kena PUKAU..’

PROGRAM ADVANCED NOW EVERYONE CAN SPEAK

ANDA TENGAH CARI KELAS YANG MENGAJAR TEKNIK KOMUNIKASI BERPENGARUH? NAK PENGARUHI ORANG ATAU MENJADI SEORANG YANG BERPENGARUH DI DALAM BERKOMUNIKASI?

Jika jawapannya anda ya, anda adalah orang yang kena hadir ke Program Advanced Now Everyone Can Speak (ANECS)

Program selama 3 hari ini akan membantu anda meningkatkan Skills dan Kualiti komunikasi anda dari biasa-biasa kepada yang luar biasa.

Untuk maklumat lanjut, anda boleh layari laman web www.advancednecs.com

atau hubungi 019 885 7600 untuk bercakap dengan pegawai khidmat pelanggan kami.

 

p/s : Promosi hebat untuk mereka yang terawal!

 

Anda Mungkin Meminati Tajuk Tajuk Ini…

Apa Pendapat Anda Tentang Artikel Saya Ini? Berikan Komen Anda

0 Comments